Hvad kunne i tænke jer af QGIS-emner til næste brugergruppemøde og generalforsamling d. 8/3? Kom med input og stem : https://www.facebook.com/groups/1635564446702874/[

Crash dumped - minidump

Det løse som ikke passer ind under ovenstående kategorier
daniel.arnason
Geografisk sted: Egedal kommune

Crash dumped - minidump

Indlægaf daniel.arnason » tirs 20. sep 2016 08:56

Denne her fejlmeddelelse får jeg hver eneste gang, jeg prøver at lukke QGIS! Alt fungerer fint indtil jeg skal lukke, så hænger programmet og denne fejlmeddelelse popper op.

minidump.PNG

Er der nogen her, der kender en måde, hvor jeg kan finde ud af, hvorfor den hele tiden kommer frem?

EDIT: Jeg har fikset det nu med at slette .qgis2 mappen, der indeholder en masse info. Men jeg vil stadigvæk gerne høre, om der er nogen, der ved, hvorfor fejlen opstår :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0 x
Daníel Örn
Egedal kommune
Brugeravatar
Jacob Arpe
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Crash dumped - minidump

Indlægaf Jacob Arpe » tirs 20. sep 2016 11:26

Jeg har også stødt på den flere gange.
Senest var det hver gang jeg nærmede mig noget der kørte i python, men så valgte jeg bare at gen-installere python via advance install og så forsvandt den.

Også mødt efter meget store beregninger på bl.a. højdemodellen. Den gennemføre beregningen, men så kan en simpelt forespørgsel efterfølgende give en mini-dump.

Semi-Automaitc Calssification Plugin driller i den grad og jeg har valgt lige at fjerne det. Mini-dump kom bare man lukkede QGIS ned når jeg havde installeret dette plugin.

Men jeg synes det er lidt svært med de mini-dump, for der er ikke altid en sammenhæng i hvornår de opstår - men det er stadig irriterende.
0 x
Med venlig hilsen

Jacob Arpe
Bestyrelsesformand
QGIS Brugergruppe Danmark

Social Media

Tilbage til "Misc"